M E N I G H E T S W E E K E N D

På Solbukta Ungdomssenter (Onsøy/Fredrikstad) (http://solbukta.no/)

8. - 10. september 2023

Velkommen til menighetsweekend!

Som tidligere år skal vi tilbake til Solbukta leirsted som ligger flott til ved sjøen. Mulighet for båt-tur og bading, og et stort uteareal til spill og lek

Kjøkkenet er bemannet og vi får alle måltider laget til oss.

Vi ønsker å bygge fellesskap med vår far i Himmelen og med hverandre. Det er veldig gledelig at brødre og søstre fra Oslo Søndre Frikirke også deltar i år!

Vi ønsker fornyelse og inspirasjon. Derfor legger vi opp til både
undervisning, gruppearbeid, lovsang og tilbedelse, lek og moro.

Vi vil ha tid til aktiviteter og til egentid.

Programmet er tilrettelagt for alle aldersgrupper.

Vi vil gjerne at du blir med enten du er ung eller eldre, om du er enslig eller dere er en familie. Hele spekteret og alle aldersgrupper.

Vi vil gjerne at alle, som har eller ønsker å ha en tilknytning til Lørenskog Frikirke eller Oslo Søndre Frikirke  og være en del av våre fellesskap, blir med på weekend.

Priser for 2023:

Voksne: 1800,-
Studenter (17-25 år): 1650,-
Ungdommer (13-16 år): 1200,-
Barn (8-12 år): 900,-
Barn (3-7 år): 500,-
Barn under 3 år: Gratis

Dette dekker alle måltider - hele helgen, overnatting to netter, utvasking m.m. Tillegg for enkeltrom: 500,-  (Skriv i kommentar)

Dersom kostnadene er et hinder for å melde seg på vil vi at du/dere tar kontakt.  Det skal være mulig for alle å bli med.

Link ti: påmeldingsskjema. Påmeldingsskjema finner du også nedenfor.

Vi gleder oss til å være sammen

med deg på weekend!